: ,, : Konkurs Promocyjny Lider Rynku - dlaczego warto ? : Forum Liderów Polskich zarząd lider rynku : LIDER RYNKU 2013 EURO LEADER - Laureaci konkursu: : ,, : LIDER RYNKU - Tadeusz Ziobro Organizator  : LIDER RYNKU - Regulamin Konkursu : LIDER RYNKU 2015 EURO LEADER - Zgłoszenie uczestnictwa : ,, :
LIDER RYNKU :
Lider

XVI Edycja Konkursu Promocyjnego
LIDER RYNKU 2015 EURO LEADER

zgłoś udział w konkursie

Zgłoszenie udziału



W celu uzyskania regulaminu konkursu od organizatora, prosimy kliknąć na powyższy baner.


Tytuł "Lider Rynku" to prestiż, uznanie, jeszcze większe zaufanie klientów i konsumentów które wpływa na sprzedaż i dochody laureata. To doskonała inwestycja w dalszy rozwój firmy. Tytuł "Lider Rynku" jest gwarancją wysokiej pozycji rynkowej, pomaga osiągnąć lepsze rezultaty na konkurencyjnym rynku. Dostarcza satysfakcji klientom, zwłaszcza najbardziej wymagającym. Jest skutecznym narzędziem marketingowym wykorzystywanym w działaniach promocyjnych, reklamowych, public relations, czy w rozmowach handlowych. Warto rywalizować i wygrywać, aby pokazać że jest się najlepszym.

Konkurs LIDER RYNKU

Celem konkursu jest wyróżnienie i promocja firm, produktów i usług o czołowej i ugruntowanej pozycji rynkowej, oraz innowacyjnych rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych. Konkurs wyłania liderów, pozwala lepiej wykorzystać atuty lidera. Rozstrzygany jest w kategoriach: firma, produkt, usługa, obejmując przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe.

Konkurs Lider Rynku pobudza ducha rywalizacji rynkowej, jednego z najistotniejszych elementów strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Rywalizacja uskrzydla w osiąganiu strategicznych celów rynkowych, sprzyja budowaniu silnej, stabilnej i wartościowej marki.

Konkurs adresowany jest do Najlepszych firm w Polsce, niezależnie od wielkości, formy prawnej, organizacyjnej czy formy własności, od rodzaju czy obszaru prowadzonej działalności. Konkurs rozstrzygany jest w oparciu o zasady rywalizacji. Laureaci wyłaniani są metodą porównawczą konkurencyjnych zgłoszeń jako najbardziej właściwą i obiektywną formą wyłaniania najlepszych na rynku polskim firm, produktów i usług.

W konkursie Lider Rynku - w odróżnieniu od innych tego typu projektów w Polsce - nie ma zasadady uznaniowości. Wygrywa najlepszy, co gwarantują przepisy regulaminu konkursu, będącego załącznikiem zgłoszenia - umowy zawartej pomiędzy uczestnikiem a organizatorem.

Europejski Konkurs Promocyjny EURO LEADER

Tytuł "Euro Leader" nie tylko brzmi dumnie, lecz dostarcza dodatkowych argumentów negocjacyjnych na rynkach europejskich, dlatego potwierdzony jest certyfikatem w wersjach językowych. Tytuł przyznawany jest przez Kapitułę"Europejskiego Konkursu Promocyjnego Euro Leader" wyróżniającym się laureatom konkursu promocyjnego "Lider Rynku".


Laureaci konkursu LIDER RYNKU 2015 EURO LEADER uzyskują jeden tytuł "Lider Rynku" lub dwa tytuły: "Lider Rynku, Euro Leader" /drugi tytuł przyznaje Kapituła Europejskiego Konkursu Promocyjnego/, Medale i Certyfikaty z licencją uprawniającą do wykorzystywania nagród w marketingu, promocji i reklamie. Tytuł "Lider Rynku" zapewnia laureatom członkostwo w "FORUM LIDERÓW POLSKICH" - elitarnej organizacji laureatów, podnosząc tym samym prestiż i rangę uzyskanego wyróżnienia.


Produktywność, kreatywność, innowacyjność, jakość produktów i usług, konkurencyjność, to podstawowe cechy lidera i warunki powodzenia biznesu na rynku polskim i europejskim. To także podstawowe kryteria oceny porównawczej konkurencyjnych zgłoszeń.

Atutem konkursu jest odrębny charakter i znaczenie rynkowe przyznawanej nagrody. Wygrywając konkurs zapewnisz firmie lepszą pozycję na rynku, większe dochody i zyski, szybszy rozwój.

Serdecznie zapraszam.

Tadeusz Ziobro, prezes zarządu
INTERRES INTERNATIONAL FAIR Sp. z o.o.
Tel. 17 852 99 04; GSM 605 670 087
E-mail: konkurs@lider.pl info@euroleader.org


| Wstęp | Forum Liderów Polskich | Laureaci 2014 | Organizator | Regulamin Konkursu |

| Zgłoszenie udziału | Strona Powitalna | Zdjęcia z Gali Finałowej 2014 |







Samochody